Το e-food.gr, η δημοφιλής πλατφόρμα για online παραγγελίες φαγητού από καταστήματα εστίασης, τράβηξε την προσοχή της Google με τις επιτυχημένες καμπάνιες του στο Youtube.
Το Think with Google, η σελίδα της Google όπου παρουσιάζονται τα δημοφιλέστερα trends βάση των δεδομένων που συλλέγονται από τις υπηρεσίες της, αναφέρει σαν case study (παράδειγμα προς μίμηση δηλαδή) τις καμπάνιες του e-food.gr στο Youtube.
Συγκεκριμένα, η προσπάθεια του e-food.gr είναι να προσελκύσει με τα videos της το επιθυμητό κοινό, ώστε να δημιουργήσει τους απαραίτητους δεσμούς με την κύρια αγοραστική του ομάδα, στην περίπτωση αυτή άντρες και γυναίκες 18 με 44 ετών. Τα videos αυτά λειτουργούν και ως διαφημίσεις, στοχεύοντας όσους χρήστες χρησιμοποιούν κάποιο είδος Ad-Blocker (λογισμικό το οποίο μπλοκάρει τις κάποιες από τις διαφημίσεις που προβάλλονται στις σελίδες του διαδικτύου).
Για αυτό συνεργάστηκε με δημοφιλείς έλληνες Youtubers, γνωστούς για το κωμικό και σατιρικό τους περιεχόμενο, με σκοπό τοποθετηθούν “απροκάλυπτα” διαφημίσεις του e-food στα videos τους.
Επιπλέον, δημιουργεί 3 καινούργια videos κάθε εβδομάδα, τα οποία έχουν ψυχαγωγικό, εκπαιδευτικό και χιουμοριστικό περιεχόμενο, αλλά και επισκέψεις σε εστιατόρια με σκοπό την αξιολόγηση τους.
Το επιθυμητό κοινό χωρίζεται σε κατηγορίες, ώστε με την χρήση προηγμένων εργαλείων μάρκετινγκ, οι διαφημίσεις να έχουν την σωστή και μέγιστη στόχευση αλλά και αποτελεσματικότητα.
Τα αποτελέσματα; Είναι πλέον το δεύτερο μεγαλύτερο ελληνικό branded κανάλι στο Youtube με 44,000 συνδρομητές, τα videos του έχουν μέσο ρυθμό ολοκλήρωσης 60%, ενώ το 15% των προβολών προέρχεται από τις διαφημίσεις.
To e-food.gr εξυπηρετεί πάνω από 800,000 χρήστες σε 42 πόλεις σε όλη την Ελλάδα και κάθε μήνα πραγματοποιούνται 1 εκατομμύριο παραγγελίες από 4,000 καταστήματα.
Το κανάλι του e-Food.gr στο Youtube